Thursday 11 August 2011

ape kaler tahun ni???

hello semua..sedar x sedar kiter sume da nk abis da puasa kn..?hehe..kepada sesiapa yang puasa penuh 2,aku ucapkn syabas..n kpd yang da ad tinggal 2,jgn lupe pulak nk ganti puasa nanti..hehe..aku pun da ad tinggal puasa..


bile ad puase tentu la ada hari raye kn??so..cmne persiapan raye tahun ni?kueh raya,perabut raye n especially,baju raye..da ada ke sumua2 tu..

aku xbeli lg baju melayu..xtau nak beli kaler ape..susah ckit nk cari kaler sebab kulit gelap la katekan..tapi aku ingat nk beli kaler silver..amacam?ok x??kalau x ok pun,slumber je..baru meriah..huhuhu..tahun ni nak beli leher cekak musang ke teluk belanga ye?agak2,yg mane cantik..peningnye nak buat pilihan..hadoiyaiii..phuh..semangat btol aku ni nk beraya padahal puasa x penuh pun..kui3..
cantik x kaler ni...?tahun ni mesti cari kaler ni sampai dapat..huhuhu..

0 comments:

Post a Comment