Tuesday 16 August 2011

Nak tulis ape ni??

Adoii...keringnye idea..aku nak tulis ape ni..nak citer pasal kejadian harian..,mcm xbest je..xde yg special pun..

hari2 same..24/7 xde perbezaan pun..

Aku tgk korang punye blog,best je..mcm2 citer menarik..dkt aku pnye blog,kosong je..asyik post yg same ..bosan jgak aku tgk..kalu korang tgk pun,komfem korang boring punye..so,aku pun ambik kptsn untuk merapu ckit kat sini..

aku ni baru je lagi melibatkn diri ngan mende ni..sbb 2 kalu korang bukak aku pnye blog mcm bangang je..sape2 orang lame 2,ajor2 la ckit aku  ni ye..kalu korang ajor2 aku,nt korang dapat pahala..hehe(^_^)

kalau aku berpolitik dalam ni boleh x?umur da cukup la katekan..da layak mengundi..hehe..ke xleh??risau jgk tulis mende2 cmni,nt kne tangkap..naye je..

ape la aku merapu ni..lpas ke politik2 plak..adoyaii..sbnrnye aku tulis  ni,dalam mood boring tahap gaban..sampai aku bace sendiri pun aku xpaham..nak xnak,aku kne tulis jgak..lantak la merapu tahap ape pun..aku kne jgak tulis something sbb nak updates post baru..huhu..

Dalam xtahu nak tulis ape,xsangke jadi panjang mcm ni plak..xpe la..lame ckit korang bace..2 pun kalau korang nak bace la..huhu..kje aku tulis je..ni lebih kurang mcm luahan hati aku la..tapi bkn luahan dkat seseorang,tapi luahan terhadap memblogging ni..

ok lah..sampai sini je lah luahan merapu aku ni..lagipun dakwat da nak abis da..ececece mcm pakai pen je aku tulis kn..(ni kau buat lawak ni,korang wajib gelak)..kikiki

nanti kalau ad cerita best2,aku updates lg..jumpa lagi..adios..


2 comments:

as ♥ Leenda said...

tulis la ape yg rase best nak tulis..jgn mencarut sudah..huhu..

kimie malek said...

eh..xkan la nak mencarut pulak..aku kan baik..lalalala..

Post a Comment